Hieronder word het proces beschreven wat plaats vind op het moment dat Media de Boer uw admarkt advertenties uit handen neemt.
Dit bestaat onder andere uit het controleren van bestaande advertenties, scheiding maken van ctr er word gekeken naar welke advertenties goed lopen en welke niet.
Dit bestaat uit goed lopende Admarkt advertenties laten lopen, slechte advertenties verwijderen, plaatsen van meer nieuwe goede Admarkt advertenties (ctr), Advertentie tekst en opmaak optimaliseren, juiste trefwoorden in advertentie titels verwerken.
Cpc bijhouden op basis van wens van de klant (wat wil de klant constant op pagina 1 staan, zo goed mogelijk resultaat tegen zo min mogelijk kosten etc.) ctr in de gaten houden budget bijhouden
Zijn nieuwe advertenties van goede kwaliteit? Zijn juiste zoekwoorden gebruikt?
Uw positie in de rubrieken wordt bepaald door de kwaliteitscore van uw advertentie. Deze
score wordt berekend aan de hand van uw CPC (Cost Per Click) en uw CTR (Click Trough
Rate).
Het CPC is het bedrag dat u betaalt wanneer een bezoeker op uw advertentie klikt. Het CTR
is de verhouding tussen het aantal keer dat uw advertentie getoond is en hoe vaak er op uw
advertentie geklikt is.
In het voorbeeld ziet u, dat wanneer u een hoger CTR percentage heeft dat u minder hoeft
te betalen om boven aan in de rubrieken te staan.
Voorbeeld:
1,5% x € 0.15 = 0.225 (positie pagina 1)
0.8% x € 0.25 = = 0.200 (positie pagina 2)
Op basis van onder andere een uitgebreide zoekwoorden analyse zorgen wij ervoor dat al
uw advertenties een hoog CTR percentage hebben waardoor flink bespaart kan worden op uw kosten.
Dit systeem kan een grote aanwinst zijn voor uw online marketing strategie. Maak contact met een online specialist over de mogelijkheden.
Vraag vrijblijvend informatie aan via ons contactformulier